keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Kevennystä

Minulle tuli seuraava vitsi mieleen eilisestä Tilaajalautakunnan kokouksesta:

Vaimo yllätti miehensä sängystä toisen naisen kanssa. Vaimo tietysti kimpaantui ja alkoi huutaa miehelleen. Mies puolustautui sanoen, ei tässä ole tapahtunut mitään sopimatonta. Vaimo vastaa, älä viitsi, minähän näin tuon omin silmin. Mies vastaa ihmeissään vaimolle, Uskotko sinä enemmän omiin silmiisi kuin miehen sanaan.

Miksikö tämä vitsi tuli sitten mieleeni? Eilisessä kokouksessa tuli sellainen tunne, että osa lautakunnan jäsenistä uskoo enemmän virkahenkilöiden puheisiin kuin omiin silmiinsä.

Tuunasen blogista on luettavissa Helli uskovaisten taipumattomuus mihinkään sovinto ratkaisuihin ja yhteistyöhön lautakunnan kokouksissa.



.

3 kommenttia:

A kirjoitti...

Luin Tuunasen blogin ja olen hirviän hämmästynyt: Miten röntgen voidaan noin vain lahjoitta jollekin yksityisfirmalle maksutta, ja sivullisen henkilön päätöksellä???

Rosvot linnaan, sanon minä, mutta ei presidentin linnaan!!!

Keski-Karjala kirjoitti...

Maksaakohan Hellihölmölä röntgenliikelaitokselle jatkossa vuokraa lahjoittamansa röntgenin käytöstä?

Rita kirjoitti...

Minulle tulee aina mieleen, että tämän täytyy olla VITSI, kun kuulen tai luen jotain Hellistä ja siihen liittyvistä hölömöilyistä.

"Ja ku mie oisin niin iloinen, mutta ku mie oon niin surullinen" ja tuun aina niin surulliseks noista ns. VITSEISTÄ ;-(

Rita, 30.10.2010 klo 9:45