torstai 4. lokakuuta 2012

Vaalit lähestyy

Olen ehdokkaana Kiteen kaupungin valtuustoon.Tämän johdosta olen päättänyt, vaalikampanjaani vauhdittaakseni, alkaa kirjoittaa blogiini poliittisia kirjoituksia. Saa nähdä miten lukijat ottavat tämän uuden tyylin vastaan. :D

Mikäli en saa sinua, lukijani, vakuuttuneeksi omasta kyvystäni valtuustoon niin meitä on monta hyvää demaria joista varmasti löytyy sopiva. Kuitenkin jos käy niin, että suvun tai puolison tai anopin tai jonkun muun tahon painostama joudutte äänestämään jotain muuta puoluetta niin äänestäkää nyt edes sellaista henkilöä, joka ei tuuliviirin tavoin kääntele takkiaan ja joka ei ole ollut hajoittamassa Keski- Karjalaa Helli mantrallaan..

Pääasia kuitenkin on että äänestätte.

Nyt täytyy alkaa miettiä poliittisten juttujen aiheita. 

Ai niin numeroni savoksi on neljee vaille sata..



.

.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Noilla äänestysvinkeillä hyviä vaihtoehtoja ovat siis Sinä tai Perussuomalaiset. Olen samaa mieltä.

Matti Kosonen kirjoitti...

Tietysti minä olen hyvä vaihtoehto, vaikka en äänestänyt puolesta enkä vastaan, koska en silloin ollut valtuutettu.
Taitaa jokaisessa puolueessa olla niitä henkilöitä jotka äänestivät silloin vastaan Helli-himmelin perustamista ja toisekseen jokaisessa puolueessa on uusia ehdokkaita jotka eivät olleet silloin päättämässä asiasta.

Anonyymi kirjoitti...

Sinä Matti kuulut suoraselkäisetn ehdokkaiden joukkoon eli sinut hyväksytään ehdokkaaksi. Muutamaa nykyistä Kesälahden valtuutettua en soisi olevan ehdokkaana. Miksi ?He omilla päätöksillään ja valtapuolueen tuella tuhosivat Kesälahden kunnan. Toivoisin, että heidän harjoittamansa kähmintä, salailu ja öykkärimäien asioiden käsittely, ei tarttuisi Kiteen uusiin päättäjiin. Näiden tarkoittamieni valtuutettujen olisi pitänyt tehdä omat johtopäätökset, mutta ehkä sivullinen ei huomauttanut ja tietenkään itse eivät ymmärtäneet. Minua hävettäs heidän asemassaan.