tiistai 11. syyskuuta 2012

Päivän kevennys

Kirjoitin kesäkuussa siitä Kiteen kaupungin lainapaidasta, joka pyydettiin palauttamaan seuraavalla viestillä: "Palauttakaa yhdistymishallituksen kokouksessa pesistapahtumassa osalla päällä olleet kuntaliitospaidat. Näitä paitoja on tarkoitus käyttää juuri näissä kuntaliitostapahtumissa koko loppuvuoden ajan.". Tietysti minä silloin palautin paitani pestynä ja viikattuna. Nyt ilmeisesti olisi taas ollut minun vuoroni pitää paitaa jonkin aikaa koska sitä tarjottiin minulle tänä iltana yhdistymishallituksen kokouksessa.

Minun oli kuitenkin pakko kieltäytyä kunniasta ottaa paita vastaan, koska toimin omaishoitajana ja olen ottanut työssäni kuntouttavan työotteen käyttööni. Tiedän ettei hoidokkini hyvä tahto olisi riittänyt kun olisin käskenyt pesemään paidan ennen päälle laittamista (koska enhän tiedä oliko edellinen käyttäjä pessyt sen käytön jälkeen) ja sitten pesemään sen uudelleen kun se olisi taas pyydetty palauttamaan.

Siinäpä ne tärkeimmät asiat tämän illan kokouksesta.

PS. Ai niin, yhdistymishallitus on ottanut tehtäväkseen hyväksyä Kesälahden kunnan valtuuston päätökset. Ihmettelen miksi emme sitten hyväksy Kiteen valtuuston päätöksiä???


.

Ei kommentteja: